Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ustynova I$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Ustynova I. 
Some theoretical aspects of modern classification of financial sanction [Електронний ресурс] / I. Ustynova // Юридичний вісник. Повітряне і космічне право. - 2016. - № 1. - С. 86-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnau_2016_1_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 295.864 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Ustynova I. P. 
The current state of the legislative ensurance of the market regulation of crypto currency in Ukraine [Електронний ресурс] / I. P. Ustynova // Юридичний вісник. Повітряне і космічне право. - 2019. - № 3. - С. 95-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnau_2019_3_15
Мета роботи - провести перегляд сучасного стану регулювання ринку криптовалют в Україні та висловити свою думку щодо правового регулювання цього явища в Україні. Розкрито правову регламентацію криптовалюти в законодавстві, наведено міжнародні норми, а також актуальність та важливість цього явища. Розглянуто практику зарубіжних країн та важливість закріплення та імплементація в національне законодавство. Також важливим аспектом роботи є саме дослідження розвитку і використання криптовалюти в Україні, аналіз особливості функціонування криптовалюти в світових платіжних системах. Криптовалюта стала неодмінною частиною соціальних відносин, фінансових інструментів, бізнесу, при цьому не має правового регулювання. Як показує світова практика, криптовалюта набирає все більшої популярності в усьому світі, її розвиток заборонити технічно неможливо та економічно недоцільно, а отже, правове регулювання криптовалют наразі є лише питанням часу. На сьогодні в Україні, як і в багатьох країнах, відсутній законодавчий статус криптовалюти. Криптовалюта (цифрова валюта) - це особливий електронний платіжний засіб, курс якого підтримується тільки попитом та пропозицією. Такі електронні гроші не регулюються ні однією з державних правових систем. У законодавця є тільки два шляхи розвитку наступних подій: правове визнання та закріплення в норми національного законодавства криптобізнесу або імперативна заборона криптотехнологій. Перспективи біткоїнів досить неоднозначні. Одні країни регламентують цю валюту на законодавчому рівні, закріплюють та працюють над її розвитком, а інші - імперативно забороняють її використання або інколи вносять суттєві обмеження щодо обігу цієї валюти. Всі операції з біткоїнами в Україні досі поза законом, і не існує єдиного визначення та підходу стосовно регулювання операцій з криптовалютою. Україна входить до топ-5 країн світу за кількістю користувачів різними біткоїн-гаманцями. Криптовалюта в розумінні українського законодавства поки що не може бути прирівняна ні до засобу платежу, ні до валютної цінності. Зроблено висновок, що в майбутньому криптовалюта стане наступником паперових грошей, повністю перейнявши їх функції на себе. Обговорено на даному етапі правовий статус криптовалюти у багатьох країнах є невизначеним. Держава повинна визнати існування криптовалют. Таке визнання може бути виражене в позитивному регулюванні на рівні роз'яснень, та прийнятті окремого закону щодо регулювання обігу криптовалюти в Україні.Мета роботи - провести перегляд сучасного стану регулювання ринку криптовалют в Україні та висловити свою думку щодо правового регулювання цього явища в Україні. Розкрито правову регламентацію криптовалюти в законодавстві, наведено міжнародні норми, а також актуальність та важливість цього явища. Розглянуто практику зарубіжних країн та важливість закріплення та імплементація в національне законодавство. Також важливим аспектом роботи є саме дослідження розвитку і використання криптовалюти в Україні, аналіз особливості функціонування криптовалюти в світових платіжних системах. Криптовалюта стала неодмінною частиною соціальних відносин, фінансових інструментів, бізнесу, при цьому не має правового регулювання. Як показує світова практика, криптовалюта набирає все більшої популярності в усьому світі, її розвиток заборонити технічно неможливо та економічно недоцільно, а отже, правове регулювання криптовалют наразі є лише питанням часу. На сьогодні в Україні, як і в багатьох країнах, відсутній законодавчий статус криптовалюти. Криптовалюта (цифрова валюта) - це особливий електронний платіжний засіб, курс якого підтримується тільки попитом та пропозицією. Такі електронні гроші не регулюються ні однією з державних правових систем. У законодавця є тільки два шляхи розвитку наступних подій: правове визнання та закріплення в норми національного законодавства криптобізнесу або імперативна заборона криптотехнологій. Перспективи біткоїнів досить неоднозначні. Одні країни регламентують цю валюту на законодавчому рівні, закріплюють та працюють над її розвитком, а інші - імперативно забороняють її використання або інколи вносять суттєві обмеження щодо обігу цієї валюти. Всі операції з біткоїнами в Україні досі поза законом, і не існує єдиного визначення та підходу стосовно регулювання операцій з криптовалютою. Україна входить до топ-5 країн світу за кількістю користувачів різними біткоїн-гаманцями. Криптовалюта в розумінні українського законодавства поки що не може бути прирівняна ні до засобу платежу, ні до валютної цінності. Зроблено висновок, що в майбутньому криптовалюта стане наступником паперових грошей, повністю перейнявши їх функції на себе. Обговорено на даному етапі правовий статус криптовалюти у багатьох країнах є невизначеним. Держава повинна визнати існування криптовалют. Таке визнання може бути виражене в позитивному регулюванні на рівні роз'яснень, та прийнятті окремого закону щодо регулювання обігу криптовалюти в Україні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 363.631 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Ustynova I. 
Issues on improving financial control as a form of public activities [Електронний ресурс] / I. Ustynova, Ju. Kuzio // Юридичний вісник. Повітряне і космічне право. - 2020. - № 1. - С. 101-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnau_2020_1_16
Мета роботи - дослідження чинного стану організації та здійснення фінансового контролю як форми публічної діяльності та висловлення позиції щодо законодавчого регулювання визначеного інституту. Визначено, що удосконалення організації системи державного фінансового контролю має бути забезпечене діяльністю всіх організацій, які входять у структуру державного контролю на рівні різних гілок державної влади. Встановлено, що фінансовий контроль в Україні є комплексним інститутом в системі публічного адміністрування, який забезпечує публічне управління та забезпечення державності. Запропоновано вважати сучасний стан державних фінансів потребує посилення контролю за витрачанням бюджетних коштів органами центральної виконавчої влади та місцевого самоврядування, боротьби з порушеннями бюджетного законодавства. Визначено недоліки у правовому регулюванні сучасних практик фінансового контролю. Обговорено у сучасних доктринальних розробках в галузі права та державного адміністрування тема фінансового контролю розроблена достатньо широко. Фінансовий контроль розглянуто як інститут фінансового права. Хоча існують точки зору, що це частина діяльності публічного адміністрування, з чим не можна не погодитися. На сучасному етапі розвитку країни особливу актуальність набувають питання вдосконалення управління, однією із важливих функцій якого є контроль. Держава не може нормально функціонувати і розвиватися без чітко організованої системи контролю за виробництвом, розподілом і перерозподілом суспільного продукту та іншими сферами суспільного життя в державі. Контроль є невід'ємним елементом надбудови суспільства, і саме фінансовий контроль на сучасному етапі є базовим елементом забезпечення публічної діяльності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 538.296 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Ustynova I. P. 
Theoretical issues of a public-legal dispute concept in the process for appeals against decisions of competitive selection commissions of economic entities’ heads in the state sector of economy [Електронний ресурс] / I. P. Ustynova, O. A. Husar, O. M. Myronets // Юридичний вісник. Повітряне і космічне право. - 2021. - № 1. - С. 111-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnau_2021_1_16
Мета роботи - дослідити чинний механізм оскарження рішень комісії конкурсного відбору керівників суб'єктів господарювання державного сектору економіки як виду публічно-правого спору та висловити думку щодо нормативного регулювання цих відносин в Україні. Застосовані загальнонаукові та спеціально-юридичні методи наукового пізнання, зокрема: системно-структурний і функціональний методи, метод спостереження, метод узагальнення, методи аналізу і синтезу. Проаналізовано чинне нормативне регулювання процедури оскарження рішень конкурсної комісії керівників суб'єктів господарювання державного сектору економіки як виду публічно-правого спору та дана оцінка судовій практиці. Обговорення наукових досліджень щодо оскарження рішень комісій конкурсного відбору з призначення керівників підприємств державного сектору економіки як виду публічно-правового спору суттєво бракує. Дана проблематика не була розглянута в багатьох аспектах, та не були враховані різні об'єктивні показники, тому ступінь дослідження теми низький. Це пов'язано з новизною даної тематики, адже оскарження рішень конкурсних комісій у публічному (адміністративному) процесі відбувається з початку 2020 р. Раніше даний вид відносин розглядався лише в контексті цивільного права. Зроблено висновок, що оскарження результатів діяльності конкурсних комісій щодо відбору керівників суб'єктів господарювання у державному секторі економіки є своєрідним публічним спором. Тому він розглядається відповідно до процесуальних норм не цивільного, а адміністративного судочинства. Законодавець повністю врегулював це питання, яке відповідає юридичній практиці та основним теоретичним розробкам юридичної науки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 558.92 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Ustynova I. P. 
Interaction Factors of Ukraine in the Area of Inter-State Financial Cooperation [Електронний ресурс] / I. P. Ustynova, M. I. Uryadko // Юридичний вісник. Повітряне і космічне право. - 2021. - № 4. - С. 111-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnau_2021_4_17
Мета роботи - дослідження правових аспектів здійснення державної фінансової діяльності в Україні міжнародними фінансовими організаціями. Застосовано загальнонаукові та спеціально-юридичні методи. Зроблено висновок, що співробітництво України з міжнародними фінансовими організаціями сприяє поліпшенню економічного становища в державі та відкриває можливості залучення міжнародних фінансових ресурсів, що спрямовані на реалізацію пріоритетних проектів задля розвитку нашої держави. Обговорено аналіз правового статусу міжнародних фінансових організацій, а також їх вплив на доходи загального фонду Державного бюджету України. Міжнародні фінансові організації є однією із найважливіших ланок світової економіки та значущим джерелом фінансових ресурсів, необхідних країнам для подальшого розвитку. Забезпечення максимальної ефективності відносин держави зі Світовим банком для цільового соціально-економічного розвитку потребує ретельного аналізу взаємодії з цією структурою та перегляду принципів, форм і методів співпраці на майбутнє, з урахуванням переваг і недоліків. У зв'язку з цим постає завдання вивчити особливості фінансово-кредитних операцій міжнародних організацій, спрямованих на оптимізацію функціонування світової економіки в процесі її глобалізації. Будучи зацікавленою в отриманні зовнішніх ресурсів, які їй вкрай необхідні, Україна потрапила в залежність насамперед від Міжнародного валютного фонду. Однак такі умови не завжди враховують конкретні інтереси країн та їх національну специфіку, що робить відносини сторін, особливо з фондом, суперечливими. Сьогодні діяльність міжнародних фінансових організацій є одним із основних факторів нестабільності української економіки та залежності всієї країни від інтересів кредиторів. Актуальність теми зростає у зв'язку з дослідженням державного боргу, оскільки в умовах сьогодення державний борг України внаслідок багатьох факторів, внаслідок певних економічних, політичних та соціальних чинників, продовжує збільшуватися в масштабах. В умовах надзвичайно гострих соціально-економічних проблем позики від міжнародних фінансових організацій використовуються переважно для покриття дефіциту бюджету.
Попередній перегляд:   Завантажити - 545.333 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського